RSS

Thursday, May 6, 2010

Klinik Putrajaya Persint 9 :(

Ni merupakan kali pertama kalinya aku ge klinik in putrajaya,petang td aku ge kat klinik putrajaya untuk memeriksa kesihatan badan ku..kenapa ya??heheh x der lah 2 3 hari ni aku rs badan aku panas jak..so kebetulan kawan aku tu nak ge klinik jgk, aku ge lah sekali..tumbang dia..sesampai je kat sane..dah pening..nak cr kaunter yang maner..hahah..

setelah beberapa peringakat saingan..hahha..mcm perlawanan laknya..x lah ader tapisan beberapa kali bila nak masuk kena check doctor tu..heheh..aku ni mane lah tau stail klinik kat cini mcm ni..siap kena scan lagi bila nak buat pemeriksaan..
aku kena wak pemeriksaan darah lah..berbalut tangan aku tu..huhu..sakit ko..aku ni dah lah takut darah...seriau tgk darah sendiri..hahah..

lps check darah aku ge buat pemeriksaan.. kesihatan lah..hasilnya doc bagi aku sebeban pil2..huhuu.. x de aku makan nya..hahha..ge wak syarat je..ambil hati sendiri..hahha..bukan pe aku kan duk jauh2 ngan keluarga, kalu sakit kena jg sendiri so kn lah jg diri..cos kat cini kalu aku sakit x der org nak tgkkan..name je ader teman seumah..tp hari2 aku duk umah sorg2 ja..huhu..maklumlah..dah nasib badan..


0 comments:

Post a Comment