RSS

Tuesday, May 4, 2010

Event di PICC

Hari ini aku ader tugasan yang perlu di laksanakan iaitu menjaga tempat pendaftaran untuk FORUM PENGGUNA PCN BIL 1/2010.(ape tu? heheh tu boleh dikatekan satu majlis lah untuk bahagian aku untuk pengguna rangkaian internet untuk agensi yg berada di putrajaya) yg di buat di PICC.

So untuk menyamai tema majlis ni aku pakai baju warna purple lah..pagi tu sambil2 tunggu bos aku mai ambik kat umah..aku lepak2 kat tangga..kuang2 ...

Pagi tu sebenarnya kat PICC ader lah kovokesyen IKBN punya da..so ramai gak lah budak yang bersemangat wajar utk konvo..hahah..masa tu teringatlah masa zaman aku konvo dulu...winduuu..bila lah lagi nak mengkonvokan diri...hehheeh...insyallah kalu ader rezeki lebih aku nak sambung belajar balik..hehhe..

waktu rehat kat sane aku ge lah merayau2 kat booth yang di buat kat citu, teruja lah jugak..heheh..sambil2 tu aku terpandang lah. sesuatu kat salah satu booth tu.......................
kek-kek buatan student2 ikbn...wah kreatif gak..x pernah aku tengok ni...hahahah... siap tulis besar2 perkataan "DON'T TOUCH!!!!"..besar 2 sampai itu je yang aku nampak..kuang2..maklumlah cantik kalah artis2 sampai x leh pegang hahah..kalu leh pengang ni..dah lame x hidup ladybird ni kat citu..telan habis..hahah..ni gergasi punya lady bird..hahahha.

Sempat gak lah aku menjuarai..."PIALA THOMAS"...sambil2 duk citu..hahah.."Juara tetap Juara".. :))
bukan tu saja aku turut menjuarai permainan dat dan memenangi satu "MENARA KBS"..
Apa ni?...hahha"MENARA KBS" untuk tabungan...kena kasi penuh syiling banyak2 untuk baru leh dapt beli Menara yang "original"...wah wah wah...
Ini lah hasil nurkilan "BUKU PROGRAM PCN" yang aku reka ciptakan untuk tontonan pengguna2 pcn...hahhahha...mcm mane cntk engak.. sbnrya ni adalah satu tugasan aku untuk menjayakan majlis ni iaitu meng"designkan" buku aturcara..di antara banyak2 aku buat ni lah menjadi pilihan bos aku.. majlis berakhir sampai tengahari je..petang aku masuk opis balik  fussssss...

0 comments:

Post a Comment