RSS

Thursday, May 6, 2010

Kali pertama ke JOHNNY'S RESTAURANT

Ini merupakan kali pertama aku ge kat cini..knpa ya aku kesini???hahha..mestilah nak makan kan..heheh..x der lah kawan aku cakap stimbot kat cini sedap so aku nak cba gak ar..lagipun aku ni mane lah pernah makan benda2 alah ni..bukan takut nak makan cuma aku takut x boleh makan je...heheh.. tapi org ckp x salah nak cuba kan...
Aku n kawan aku try makan yang Thai steamboat set A, banyak jugak ar di punya set tu...walaupun hanya tempah satu set tapi banyak jgk..x termampu termakan lak.
habis jugak akhirnya habis aku makan...sbnrnya aku x tau nak makan mcm mane benda alah ni..tp nasib baik kawan aku ni stail ok ..kalu x malu gak nak makan benda yang x pernah di makan oleh aku ni..hahah..maklumlah kat kg mane lah ader benda2 alah ni..so bila agi nak try n error ni..asyik try n test kat dalam coding ja..hahahah

Mula2 aku igt kna bayar banyak ke..tapi x delah mahal sgt pun..
Tp kalu mahal pun x per lah kan..at least aku ader gak lah pengalaman makan kat tempat2 macm ni..hehhe..

0 comments:

Post a Comment